W programie moduły są misternie powiązane ze sobą |
- Kontakty
Bardzo pomocne dla mnie jest możliwość "rozbudowania" danych o kontrahnetach o pracowników, ich stanowiska i numery telefonów i adresy e-mail. Szczególnie potrzebne przy kontaktach z większymi firmami. - CRM
Głównie Sprawy, ale też i / przede wszystkim ewidencja dokumentów w Kancelarii. Te pierwsze tworzę na własne potrzeby, bądź wykorzystywane są jako dodatkowe ewidencje: licencji, zgłoszeń określonego rodzaju, do których chce mieć historię kontaktów.
Kancelarię uzupełnianją inni współpracownicy i wykorzystuję ją przy analizie umów, pism, wysyłek ... zawieraja scany i "położenie" pisma - czyli nazwę segregatora i numer pisma. - Analizy
Korzystam z analiz handlowych do analizy przychodów, struktury, poziomu kosztów. Z płacowo - kadrowych - chociażby przy symulacji kosztów czy obliczaniu premii ;). - Ewidencja pracowników
Często wykorzystywana przeze mnie przy wypełnianiu prywatnych dokumentów. Są tam moje numery PESEL, rachunku bankowego, numer dowodu ... - Niezapłacone
W różnych układach - przeterminowane, obroty z kontrahentem, zbiorczo, do odliczenia VAT ...
Mam też dostęp do danych co. kiedy i za ile ... - I cała reszta ... do kontroli
Lubię pracować z MADARem bo ujawnia się wszelka niespójność danych, a i potrafię naprawić popełnione w różnym czasie i przez różne osoby, błędy. Narzędzia analiz, testy, zestawienia ... to wszytsko powoduje, że jestem pewna informacji, które otrzymuję z systemu.
Niektóre opisane opcje: