poniedziałek, 7 lipca 2014

MADAR na co dzień ... oczami szefa

 W programie moduły są misternie powiązane ze sobą
Oprócz tego, że tworzymy system MADAR 7 używamy go w codziennej pracy. Niektóre opcje - podobnie jak nasi klienci, niektóre trochę szerzej - a są też takie, które "nie są nam potrzebne" ;).

  1. Kontakty
    Bardzo pomocne dla mnie jest możliwość "rozbudowania" danych o kontrahnetach o pracowników, ich stanowiska i numery telefonów i adresy e-mail. Szczególnie potrzebne przy kontaktach z większymi firmami.
  2. CRM
    Głównie Sprawy, ale też i / przede wszystkim ewidencja dokumentów w Kancelarii. Te pierwsze tworzę na własne potrzeby, bądź wykorzystywane są jako dodatkowe ewidencje: licencji, zgłoszeń określonego rodzaju, do których chce mieć historię kontaktów.
    Kancelarię uzupełnianją inni współpracownicy i wykorzystuję ją przy analizie umów, pism, wysyłek ... zawieraja scany i "położenie" pisma - czyli nazwę segregatora i numer pisma.
  3. Analizy
    Korzystam z analiz handlowych do analizy przychodów, struktury, poziomu kosztów. Z płacowo - kadrowych - chociażby przy symulacji kosztów czy obliczaniu premii ;).
  4. Ewidencja pracowników
    Często wykorzystywana przeze mnie przy wypełnianiu prywatnych dokumentów. Są tam moje numery PESEL, rachunku bankowego, numer dowodu ...
  5. Niezapłacone
    W różnych układach - przeterminowane, obroty z kontrahentem, zbiorczo, do odliczenia VAT ...
    Mam też dostęp do danych co. kiedy i za ile ...
  6. I cała reszta ... do kontroli
    Lubię pracować z MADARem bo ujawnia się wszelka niespójność danych, a i potrafię naprawić popełnione w różnym czasie i przez różne osoby, błędy. Narzędzia analiz, testy, zestawienia ... to wszytsko powoduje, że jestem pewna informacji, które otrzymuję z systemu.


Niektóre opisane opcje: